Re: CT a pod. Was: Re: Karta řidiče

Středa Listopad 12 09:10:27 CET 2008

Tak to teda nechápu jak to vůbec může něco zobrazit při použití frekvence,
kde vlnová délka je větší než ten člověk. Jistě se jedná o vyhodnocení
"blízkého pole", tedy buď elektrické (no kvůli vodivosti těla asi ne) nebo
magnetické složky. Finta je sice v těch pomocných cívkách, které zajistí aby
z každého místa lezla jiná frekvence, ale i tak. Udělat z toho obrázek asi
není zrovna jednoduché.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Serych Jakub" <Serych@panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 12, 2008 7:00 AM
Subject: RE: CT a pod. Was: Re: Karta řidiče

Diky za bezva vysvetleni.
Nedavno jsem na MRI byl a ackoliv jsem se na to pomerne dlouho teoreticky
pripravoval a pak jsem si uzival 12,5 T :-)), takhle strucny a pritom
vseobsahujici popis jsem nikde nenasel. Samozrejme jsem si z toho nechal
vyrobit obrazkove CDcko a to, kam az vysetrovaci techniky dospely a co a jak
dokazou zobrazit je fakt uzasne.

Jkaub Serych