CT a pod. Was: Re: Karta řidiče

Peter Adamec max13@atlas.sk
Středa Listopad 12 12:17:15 CET 2008

Ide o to ze pri zmene spinu tej castice sa po vypnuti toho mg. pola
vrati ta castica naspat a vyziari energiu ktoru zachytia detektory okolo
pacienta. Kedze pozname tu intenzitu pola v kazdom bode okolia okolo
pacienta (pre kazdy rez)mozme gradientom vyratat vnutorne rozlozenie
castic ktore vyzarovali.
PA