CT a pod. Was: Re: Karta řidiče

iko iko@kamarad.cz
Středa Listopad 12 08:28:13 CET 2008

tiez som bol na dvoch MRI, raz bez kontrastu a raz s kontrastom. je to
pohoda vysetrenie, akurat od toho nehybania sa 20 minut som bol
ztuhnuty. mal som aj skopirovane cedecko s obrazkami, ale disku na
ktorom som to mal (20GB IDE Maxtor DiamondMax Plus 6800 7200RPM model
92049U6, nema niekto nahodou funkcnu elektroniku?) odisla elektronika.

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises