O riadenej destrukcii cipov

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Červen 20 18:22:40 CEST 2008

2008/6/20 Ivan Kiss <Ivan.Kiss@novohrad.sk>:
> Znacky funguju tak, ze sa tlacia zlte bodky po celej ploche. Prirovnal
> by som to snad k Brailovmu pismu. Takto je idenifikovatelna kazda
> masina az na uroven vyrobneho cisla. A staci len utrzok strany.
>
> Vyrobca sa to snazi co najviac utajovat. My mame tuto informaciu
> preto, aby zme vedeli, ze sa nejedna o chyby tlace, ak by zakaznik
> reklamoval tie zlte bodky na svojom vytlacku. Bezne okom nie su
> viditelne, treba pouzit lupu.
To by me docela zajimalo, jak budete dotycnemu zakaznikovi
vysvetlovat, ze to je tam schvalne, kdyz mu ty zlute tecky vadi a chce
vratit penize...
Preci jen oproti manualu je to jednoznacne chybna funkce. Chci
vytisknout cernou caru na bilem pozadi a vyleze mi cerna cara na bilem
pozadi se zlutymi teckami...

--
Jan Kastil
galloth@jabbim.cz