O riadenej destrukcii cipov

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Pátek Červen 20 21:27:03 CEST 2008

Neviem, co na tom vidite zaujimave. Je to bezna praca vybavovania
reklamacie. Proste mu vratime peniaze a hotovo.

Ak ma rozumne presvedci, ze mu to sposobuje tazkosti, tak s vratenim
penazi nebudem mat sabamensi problem. Sice si teraz rozumnu
argumentaciu neviem predstavit, ale pripustme, ze existuje.
(nepredpokladam, ze povie, ze mal v umysle falsovat bankovky)

Ak by slo len o magora, co argumentuje tak, ako uvadzate vy. Tak by som
ho najprv poziadal, aby mi tie zlte bodky ukazal. Garantujem, ze ich
ani to najlepsie oko neuvidi. Ked to zacnete studovat optikou, tak
mozete zrovna tak reklamovat, ze tlaciaren netlaci cervenu farbu, ale
zmes zltych a purpurovych bodiek. :-)
Proste aj extremnym magorom treba vratit prachy a prenechat ich
konkurencii nech si kupia tlaciaren u nich a budu moct reklamovat zlte
bodky na ich tlaciarni. :-)

Potom ostava 99,999% zakaznikov, ktorych o tom nevedia respektive ich
to netrapi a nikdy to nebudu riesit. :-)

Podotykam, ze ide o kancelarsku techniku, takze sa bavme v tejto
kvalitativnej rovine.
Ako to pisem, tak mi napadlo, ze mozem skusit porovnat
spektrofotometrom rozdiel od cistej bielej. Nebudem prekvapeny, ak
nenameram ziaden vyznamny rozdiel a bude to vyhovovat aj profi
grafikom pre proofing.

IK