O riadenej destrukcii cipov

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Pátek Červen 20 13:55:34 CEST 2008

Znacky funguju tak, ze sa tlacia zlte bodky po celej ploche. Prirovnal
by som to snad k Brailovmu pismu. Takto je idenifikovatelna kazda
masina az na uroven vyrobneho cisla. A staci len utrzok strany.

Vyrobca sa to snazi co najviac utajovat. My mame tuto informaciu
preto, aby zme vedeli, ze sa nejedna o chyby tlace, ak by zakaznik
reklamoval tie zlte bodky na svojom vytlacku. Bezne okom nie su
viditelne, treba pouzit lupu.

Uz mam aj jednu skusenost s praxe. Potvrdzuje, ze to realne funguje.
Sme distributor tlaciarni jednej znacky. Raz u nas zavital policajt s
tym, ze ho interpol poziadal, aby u nas zistil, komu sme predali
konkretnu masinu s vyrobnym cislom.

Ak chcete, mozem urobit nejake obrazky. Inak vam staci vytlacok z
farebnej laserovky.

IK