Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jozo svk421@zoznam.sk
Středa Červen 11 06:56:09 CEST 2008

> To nie je celkom pravda. Zvykat si na nieco, co je nepohodlne, ak existuje alternativa,  je kontraproduktivne. Ostatne nie je vobec nahoda ze existuje assembler pre PIC s mnemonikou zamerne podobnou na '51 - nie zeby ta '51 bola taka dobra, ale ta PICovska je taka zla.

Ja len nechapem, preco tolko vyvojarov je ochotnych tyrat sa tak
neprirodzenou a odpornou architekturou. Keby bol nas najvyssi Robert
vyvojarom, urcite by povedal, ze vsetci boli podplateny nenazranou
nadnarodnou spolocnostou :-)

Nedari sa mi najst nejaky graf s produkciou 8-bitov, ale mam pocit ze su
prvy a ak ma pamat neklame, pred rokom mali vonku 2-bilionty flashovy
mcu (do 99-ho roku robili len OTP / EPROM / EEPROM).

j.