[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondl erven 9 10:52:01 CEST 2008

To jsem rad ze nejsem sam komu to vadi . Me teda zacne docela dost
znervoznovat kdyz citim celym hrudnikem rytmus hudby a do toho mi boucha
srdce :) Byl jsem ted na metallice v praze na novem stadionu a musim rict ,
ze teda randal vcelku brutalni . Pred pul rokem jsem byl na Korn v ostrave a
tam to bylo o dost lepsi a i tak mi piska v usich dva dny po koncerte :)
Samozrejme za tu atmosferu to stoji , ale o zvukovem zazitku se neda mluvit
resp. je na urovni startujiciho tryskoveho letadla .

Jinak k tomu sireni zvuku , to pozoruju na chate kde trat je za kopcem na
jehoz vrchol je to cca 100m vyskoveho rozdilu v beznem clenitem terenu a
takovych 5 km vzdusnou carou a v noci asi kdyz je nizky tlak jde ten vlak
celkem v pohode slyset .

PS. Nejake hygienicke normy na uroven hlasitosti neexistuji na koncertech ?
Preci jenom se mi nezda ze by to bylo ok kdyz mi rifle a vubec vsechno
"tanci" v rytmu basu .

snehulak