[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Pavel Krafčík hw@pjk.cz
Pondělí Červen 9 09:57:56 CEST 2008

Dobrý den,

To fakt nechápu. Pro mě byl koncert Pink Floyd částečním zklamáním právě
z důvodu neuvěřitelné vysoké úrovně zvuku, která po přestávce ještě
vzrostla. Ale to se mi děje na všech koncertech a paradoxně jsem zažil
nejlepší zvuk na konceru Rammsteinů. Tam se mi aspoń nedostával třmínek
s kovadlinkou do oblasti limitace, nebo co mi to v ucho vlastně nastává.
(nadruhou stranu mě docela děsily ohně a výbuchy v uzavřeném prostoru)

Řekl bych, že nejsem sám a na koncertu Rogera Waterse v Sazka aréně jsem
viděl pár lidí se zvláštními špunty do uší. Zajímalo by mě, jestli
existují nějaké speciální špunty s upravenou přenosovou charakteriskou
určené přímo pro hudbu, nebo se používají špunty ke sbíječkám.

Pavel Krafčík