OT Zkusenosti s fotoaparatem DMC-FZ18E-S Lumix

Du šan Dolež al duffa@inMail.cz
Neděle Červen 8 09:06:24 CEST 2008

> Jinak u soucasnych zoomu s aut. ostrenim mas pravdu. Jde to zatocit za
> nekonecno, zrejme z duvodu nejakych tech. omezenich. Dle meho nazoru
> naprosto zbytecne.

IMHO si tim proste vyrobci zjednodusuji zivot, ono aby to sedelo tak se to musi seridit, a to asi dost presne, protoze tam jsou vzdycky nejake mechanicke vule a kdyz se to pak poscita tam uz by ta nepresnost mohla byt dost velka. No ale zatimco na MF fotaku se proste hodi ze kdyz zatocim ostrenim na doraz tak jsem na nekonecnu (dost casto pouzivanem) tak na AF fotaku mne to tak neboli, manualne se tam ostri mene casto a spis ve specialnich pripadech a malokdy na nekonecno. Tak tam proste asi dali rezervu a maji o starost min. BTW zrovna moje Sigma 90/2.8 Macro ma (resp. ma mit) taky nekonecno na dorazu a bohuzel to neni serizene dokonale a na nekonecno proste nezaostrim. Nastesti tim ze je to makroobjektiv tak to v podstate nevadi...

Dusan Dolezal