DPS frezovanim

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Únor 13 09:20:00 CET 2008

>OT - pardon, ale nedá mi.
>Teraz mi je u¾ jasné, preèo ste mi poradili frézova» chladièe z bloku
>hliníka  : -)
>Mimochodom - budú zvárané a prvé kusy by mali by» niekedy v najbli¾¹ích
>dòoch.

Mno, volba technologie a postupu je vecou kompromisov a optimalizacii... Onen clovek nebol jediny ktory prskal a kychal pri spomenuti zvarania ako klucoveho technologickeho momentu, ale zaujimave na nom bolo prave to ze sa zvaranim profesionalne a seriozne zaoberal velku cast zivota.

Vlastne sme sa ani nedozvedeli preco potrebujete zvarat - ci ide o mechanicky namahany spoj, alebo ide len o esteticku zalezitost (nesmie byt vidiet napr. lepene ci skladane (skrutkovane, nitovane atd.) rozhranie...) Tak isto sme sa nedozvedeli ani pocet opakovani, napriklad.

A mozete sa potom pochvalit vysledkom? Som zvedavy...

wek