DPS frezovanim

mp oklovap@gmail.com
Středa Únor 13 09:45:23 CET 2008

Ukážem, ale vo vlákne o chladičoch. Tam som písal, že predovšetkým ide o
estetickú záležitosť.
Rovnako je dôležitá aj pevnosť spoja, aby to bolo možné po zvarení ešte
obrábať. To je práve kameňom
úrazu pri lepených chladičoch - láme sa to ako keksy napríklad pri
rezaní. K tomu, aby sme zistli, ako
sa to bude správať pri eloxovaní sme ani nedošli. Skrutky a nity síce
zabezpečia mechanický spoj, ale nie
je to to pravé, už len z dôvodu, že sa predĺži doba montáže...
Počet opakovaní sa predpokladá v desiatkach kusov mesačne.

mp