DPS frezovanim

mp oklovap@gmail.com
Úterý Únor 12 20:03:24 CET 2008

OT - pardon, ale nedá mi.
Teraz mi je už jasné, prečo ste mi poradili frézovať chladiče z bloku
hliníka  : -)
Mimochodom - budú zvárané a prvé kusy by mali byť niekedy v najbližších
dňoch.

K téme
CNC frézu máme ale plošné spoje leptáme. Keď sa zvládne výroba prototypu
a osvecuje sa z filmov,
dá sa dosiahnuť vynikajúci výsledok. Prekovy a masky sú samozrejme
problém, ale to pri našich (analog)
prototypoch nie je až taký handicap.
Na druhej strane, to cnc sa urcite vyuzije mnohokrát oveľa
efektívnejšie, ako na frezovanie spojov.
Len by som primárne nekupoval frézu na plošné spoje, ale uvažoval by som
o jej ďalšom vyťažení.

A ano - vždy som fascinovaný ako decko, keď fréza uberá z materiálu...

mp