Dobijeni autobaterie
HW CNCnet.info
hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 28 22:34:17 CET 2008
Felicii bych z toho vynechal. Meli jsme ji doma sest let (od funglovky)
a baterie odchazeli jak na bezicim pasu - radove po 2 letech.
Pohasinani svetel na volnobeh je bezne pozorovatelnej jev na vetsine
Felicii.
V servisu jen poznamenali, ze ten regler muzou vymenit, ale ze i ten
novej bude pravdepodobne to same.
======================================================================
Radek Vicek
======================================================================
http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace
http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice
Ing. K.Prokůpek napsal(a):
> No, za komančů byly v autech elektro-mechanicke regulatory. Prach,
> statisíce cyklů, ... no a pak už to neregulovalo jak mělo.
> Osobně mám ozkoušeno na shades-105 , že když regulátor pracuje jen z
> části, tak není problém mít palubní napětí 16-18V. Těch 16V to ještě
> nějak akumulátor rozdýchá, ovšem pěkně to plynuje. 10minut to vydržel,
> víc jsem nezkoušel.
> Pak následovala koupě modernějšího regulátoru, již elektronika v SMT
> provedení a celé jako modul. Napětí krásné a bez problémů.
>
> Dnešní elektrické regulátory (Fe,Oct,Fab) zvládnou udržet regulovat
> pěkně. Pokud ovšem se nenajde blbec který nevhodně zapojí zem svářečky
> při opravě karoserie.
>
> KPR
Další informace o konferenci Hw-list