Dobijeni autobaterie

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Neděle Prosinec 28 22:23:39 CET 2008


No, za komančů byly v autech elektro-mechanicke regulatory. Prach, 
statisíce cyklů, ... no a pak už to neregulovalo jak mělo.
Osobně mám ozkoušeno na shades-105 , že když regulátor pracuje jen z 
části, tak není problém mít palubní napětí 16-18V. Těch 16V to ještě 
nějak akumulátor rozdýchá, ovšem pěkně to plynuje. 10minut to vydržel, 
víc jsem nezkoušel.
Pak následovala koupě modernějšího regulátoru, již elektronika v SMT 
provedení a celé jako modul. Napětí krásné a bez problémů.

Dnešní elektrické regulátory (Fe,Oct,Fab) zvládnou udržet regulovat 
pěkně. Pokud ovšem se nenajde blbec který nevhodně zapojí zem svářečky 
při opravě karoserie.

KPR




Milan Mlynarčík napsal(a):
> Pokial spravne funguje regulator alternatoru v aute, tak pri napati okolo
> 13,8V Pb akumulator nemoze byt prebijany.
> To je mi zas nejaka novinka.
>
>
>
>                                                 Milan  Mlynarčík
>
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Vláďa Anděl"
>
> Kdysi ještě za komančů jsem byl na školení od Akumy. Řešili tam problém, aby
> baterka vydržela co nejdelší dobu přebíjení - protože v autě je trvale
> přebíjená.Tehdy se mluvilo o 600 hodinách, netuším při jakém napětí. Ta
> baterka se v autě musí po nastartování dobít i na kratších cestách.
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>   



Další informace o konferenci Hw-list