OT: Dealextreme a vyber mobilu - ma nekdo zkusenosti ?

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Srpen 14 12:27:44 CEST 2008

Ta hodnota kapacity je spise nejaka chyba. Mobil mel ale perfektni vydrz a
mit druhy AKU se hodi.
Mechanicke zpracovani velmi dobre.
SMS moc nepisu a kdyz jsem psal, tak pres dotykovy displej. Ta 0 vedle 6 mi
ani nejak neprisla.
Musel jsem se ted jit podivat na mobil jestli je to tak :-)
Za tu cenu jsem byl spokojenej. Fotak stoji za houby, ale ja ho na telefonu
nepotrebuji.
Jindra Polivka

Dival jsem se na nabidku mobilu na DX a musim rici, ze jste mel docela
odvahu objednat od nich. Ceny jsou pekne, ale serioznost informaci...
Baterie v mobilu "22 000 and 20 000 mAh"!!!
Jak se psalo na klavesnici se 4 sloupci (0 vedle 6 misto pod 8)?

Zdenek