OT: Dealextreme a vyber mobilu - ma nekdo zkusenosti ?

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Srpen 14 12:44:28 CEST 2008

Ono by i 2000 mAh bylo az dost. Jaka byla ta vydrz v realu?
A uz jste vybral nastupce? Dejte vedet, kdybyste koupil dalsi exemplar
na DX.

Zaujal me typ s FM, analog. TV, MP3, foto... za cca $140.

Zdenek