OT: Dealextreme a vyber mobilu - ma nekdo zkusenosti ?

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Srpen 14 08:57:15 CEST 2008

Dival jsem se na nabidku mobilu na DX a musim rici, ze jste mel docela
odvahu objednat od nich. Ceny jsou pekne, ale serioznost informaci...
Baterie v mobilu "22 000 and 20 000 mAh"!!!
Jak se psalo na klavesnici se 4 sloupci (0 vedle 6 misto pod 8)?

Zdenek