OT: konecne poriadny piatkovy flame na temu "to C or not to C" Was:Vyctovy typ v C

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Září 3 12:46:06 CEST 2007

Jeste k tomu makefile... Od okamziku, kdy se zjistilo, ze veskere
informace o hierarchii modulu lze ucinit soucasti jazyka (na zacatku
60 let...) je jasna navrhova chyba jazyka, pokud tyto prostredky
neposkytuje.

Jen pro upresneni: nechci aby vsichni programatori v C prestali
programovat a zacali se zabyvat pestovanim brambor, ale aby aspon
nevydavali prohlaseni viz nize :-) Nikdo mi totiz nevyvrati
presvedceni, ze jazyk ve kterem nelze udelat urcitou chybu je (v tomto
bode) lepsi nez jazyk ve kterem se teto chybe musi zabranit
dodrzovanim urcitych organizacnich opatreni :-))

Ales Prochaska