OT: konecne poriadny piatkovy flame na temu "to C or not to C" Was:Vyctovy typ v C

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Září 4 12:08:55 CEST 2007

S tím se dá souhlasit. Blbuvzdorně navržený mechanismus předávání
parametrů a jejich důkladné kontroly dokážou udělat hodně pro
stabilitu systému, nejen otevřeného, ale hodí se to i uvnitř větších
projektů. Aspoň se tím dá lépe lokalizovat chyba, což je u větších
nebo otevřených věcí asi to nejdůležitější.

Aleš Procháska