Diferencialni transformator ?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Říjen 15 21:44:14 CEST 2007

> nepotřebuji tam to trafo, jen to nějak udělat - pochopitelně ideálně bez
> trafa :-) Dif. trafo bylo jediné na co jsem si v souvislosti s tímto
> vzpomněl - jsem připraven přijmout jakékoliv jiné řešení. Nemá někdo
> používané a vyzkoušené zapojení - třeba vstupní část toho modemu? Ten
> brum nevadí? Ten se taky odčítá? Pro mě by bylo ideální, kdyby jeden z
> vodičů mohl být zem zdroje - chodilo by to?

Brum se odecita, pokud se do obou dratu indukuje stejne. Takze pokud ta
"zem" na jednom z dratu nebude uzemnena (bateriove nebo dobre oddelene
napajeni), melo by se to vuci brumu chovat stejne, jako poctiva
symetricky zapojena linka.

Uvedene zapojeni je odzkousene. Kdyz date nizsi R0, bude to vic zrat a
bude to mozna odolnejsi vuci ruseni (?). Spravne by ale melo byt
R0=Z0_vedeni.

MP