Diferencialni transformator ?

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Pondělí Říjen 15 21:23:42 CEST 2007

Díky za rychlou reakci a schematko - pres vikend vyzkousim,

nepotřebuji tam to trafo, jen to nějak udělat - pochopitelně ideálně bez
trafa :-) Dif. trafo bylo jediné na co jsem si v souvislosti s tímto
vzpomněl - jsem připraven přijmout jakékoliv jiné řešení. Nemá někdo
používané a vyzkoušené zapojení - třeba vstupní část toho modemu? Ten
brum nevadí? Ten se taky odčítá? Pro mě by bylo ideální, kdyby jeden z
vodičů mohl být zem zdroje - chodilo by to?

Nejde tam dát dva telefony - má to být součást jednoho zařízení, s tím
že ta vzdálenost nebude více než 100 m a průřez žil kabelu bude 0,75 - 1
mm^2

Díky,

Jan Půhoný