Diferencialni transformator ?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Říjen 16 09:01:14 CEST 2007

MP> Brum se odecita, pokud se do obou dratu indukuje stejne. Takze pokud ta
MP> "zem" na jednom z dratu nebude uzemnena (bateriove nebo dobre oddelene
MP> napajeni), melo by se to vuci brumu chovat stejne, jako poctiva
MP> symetricky zapojena linka.

MP> Uvedene zapojeni je odzkousene. Kdyz date nizsi R0, bude to vic zrat a
MP> bude to mozna odolnejsi vuci ruseni (?). Spravne by ale melo byt
MP> R0=Z0_vedeni.

Jak na to koukám jedná se o normální můstek, v jedné úhlopříčce
mikrofon, v druhé repro. Na přesnosti Ro=Zo bude záviset vyvážení
můstku a tudíž i potlačení místního signálu.

Pokud ovšem platí že Zvýst mikrofonního zesilovače ->0,
bude vstupní odpor celého zapojení Ro a tudíž pro krátké vedení na
jeho hodnotě opravdu moc nezáleží.

Fakt to bude fungovat :-)

Tomáš