Další potíže s portama

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Květen 30 16:22:09 CEST 2007

--- Saša Svobodová <sasa.svobodova@centrum.cz> wrote:

> Hezký den,
>
>     je to programátor co má oznaèení na výkresu "Avr ISP API" ale
> musí
> se nastavit na "Avr ISP I/O" proto¾e to jinak nebìhá. Pokud ale bìhá
> tak
> je to velmi spolehlivý programátor. ®ádný super bastl, uvnitø je
> oddìlovaè a dal¹í obvody. Funguje spolehlivì, ale musí mít SPP port,
> jinak nefunguje vùbec.

To mi silne pripomina PonyProg. Mne beha pri lubovolnom nastaveni
portu, spravidla mam port nastaveny na EPP+ECP.

"Bastl" mam tento (len mam 6-pin ISP konektor):
http://www.lancos.com/e2p/avrisp-siprog.gif

To nastavenie API alebo I/O pozriem vecer doma.

miro

http://search.yahoo.com/search?fr=oni_on_mail&p=summer+activities+for+kids&cs=bz