Další potíže s portama

Středa Květen 30 16:30:38 CEST 2007

Hezký den,

    jj to je skoro ono, jen já tam mám ještě svítítka :-) Ještě tedy
zkusím ten port co mám, ale budu moc překvapená pokud to půjde, protože
to zatím vždy (tedy na minulé mašině) nešlo, LEDky blikali a
neprogramovalo to.

    Jinak PonyProg na to používám, protože BasCom se mi ještě nepodařilo
přimět ke spolupráci.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186