Další potíže s portama

Středa Květen 30 16:09:45 CEST 2007

Hezký den,

    je to programátor co má označení na výkresu "Avr ISP API" ale musí
se nastavit na "Avr ISP I/O" protože to jinak neběhá. Pokud ale běhá tak
je to velmi spolehlivý programátor. Žádný super bastl, uvnitř je
oddělovač a další obvody. Funguje spolehlivě, ale musí mít SPP port,
jinak nefunguje vůbec.

    K Elnecům kouknu (že mně to nenapadlo hnedka) stejně se mi líbí
jejich SmartProg, ale ale ...

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186