Re: Čerpadlo

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Sobota Červenec 28 18:08:42 CEST 2007

Triak je v sérii s motorem, zřejmě bude třeba hledat chybu buď v "krabičce"
nebo v motoru, obecně v silovém obvodu zapojení. Můžete zkusit(aby měla
dušička klid) odpojit procesor a na triak přivést otvírací napětí.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: <nokam@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, July 28, 2007 5:44 PM
Subject: Čerpadlo

Dobré odpoledne, požádal mne kolega, že mu nejde čerpadlo. Po prohlídce jsem
vyměnil pojistku a poté k pojistce přibyl i triak. Řízení obstarává procesor
z produkce Motoroly.  Po půl minutě chodu opět přepálena pojistka a
proraženyý triak.
 Krom procesoru byly součástky  proměřeny. Jenom se dvěma si s jejich funkcí
nejsem jist. Mikrospínač který možná hlídá tlak a rozepne, když je v nádrži
dost vody a druhá součástka, kostička se třemi dráty, snad hlídá zda je
čerpadlo zavodněno(?). Když pustím čerpadlo bez automatiky jede bez
problémů. Předem děkuji za radu.
Kamil Novák
nokam@centrum.cz