Čerpadlo

nokam@centrum.cz nokam@centrum.cz
Sobota Červenec 28 19:10:59 CEST 2007

Děkuji, motor i s čerpadlem samostatně pracují, s tím sólo triakem to odskouším v pondělí.
Kamil
> Od: hfmcons@seznam.cz
> Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 28.07.2007 18:09
> Předmět: Re:  Čerpadlo
>
>Triak je v sérii s motorem, zřejmě bude třeba hledat chybu buď v
"krabičce" nebo v motoru, obecně v silovém obvodu zapojení. Můžete
zkusit(aby měla dušička klid) odpojit procesor a na triak přivést otvírací
napětí.
>S pozdravem,
>                        Miloš Dašek
>----- Original Message ----- From: <nokam@centrum.cz>

jsem vyměnil pojistku a poté k pojistce přibyl i triak. Řízení obstarává
procesor z produkce Motoroly.  Po půl minutě chodu opět přepálena pojistka
a proraženyý triak.
> Krom procesoru byly součástky  proměřeny. Jenom se dvěma si s jejich
funkcí nejsem jist. Mikrospínač který možná hlídá tlak a rozepne, když je
v nádrži dost vody a druhá součástka, kostička se třemi dráty, snad hlídá
zda je čerpadlo zavodněno(?). Když pustím čerpadlo bez automatiky jede bez
problémů. Předem děkuji za radu.