Čerpadlo

nokam@centrum.cz nokam@centrum.cz
Sobota Červenec 28 17:44:04 CEST 2007

Dobré odpoledne, požádal mne kolega, že mu nejde čerpadlo. Po prohlídce jsem vyměnil pojistku a poté k pojistce přibyl i triak. Řízení obstarává procesor z produkce Motoroly.  Po půl minutě chodu opět přepálena pojistka a proraženyý triak.
 Krom procesoru byly součástky  proměřeny. Jenom se dvěma si s jejich funkcí nejsem jist. Mikrospínač který možná hlídá tlak a rozepne, když je v nádrži dost vody a druhá součástka, kostička se třemi dráty, snad hlídá zda je čerpadlo zavodněno(?). Když pustím čerpadlo bez automatiky jede bez problémů. Předem děkuji za radu.
Kamil Novák
nokam@centrum.cz