Re[4]: Synchronizátor blesku

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Čtvrtek Červenec 12 12:40:17 CEST 2007

Dobrý den,

Mě by to také vůbec nenapadlo, že by to mohlo fungovat. Ale našel jsem
na internetu, že takový přídavný blesk ke kompaktům prodávají (3500Kč,
směrné číslo 18), takže to asi fungovat bude. Mám Canon A570IS, a ten
bliká bleskem také jenom jednou. Žádné předblesky. Proto jsem to chtěl
vyzkoušet se starým bleskem, který se mi tady válí.