Re: Re[2]: Synchronizátor blesku

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Čtvrtek Červenec 12 19:36:54 CEST 2007

Aha. Takže z flashmetru se to přenáší do foťáku. Tak já si to prohlídnu v
hledáčku a podle toho si dotáhnu clonu. Bleskem ve foťáku trochu vykrývám
stíny. Ale je pravda že nefotím studiově na profi úrovni :-))
Anděl

----- Original Message -----
From: "Dusan Dolezal" <duffa@inmail.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 12, 2007 11:04 AM
Subject: RE: Re[2]: Synchronizátor blesku

Ale to jste uplne jinde, zableskovy synchronizator se typicky pouziva pro
studiove foceni a tam ten interni blesk (nebo i externi ale nasazeny na
fotaku kdyz interni neni) slouzi jenom k tomu, aby odpalil studiovy blesk,
cili je vam uplne fuk, co si fotak zmeri a jak moc pak ten interni blesk
blyskne. Naopak je spis potreba aby ten spousteci blesk scenu neovlivnoval
vubec, ja treba vzdycky gumickou pridelam k blesku kousek papiru s nalepenym
alobalem, ktery to svetlo blesku odchyli do stropu (na odpaleni to i tak
bohate staci). A expozice se pochopitelne meri flashmetrem...

Dusan Dolezal