RE: Re[4]: Synchronizátor blesku

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Červenec 12 14:57:18 CEST 2007

Tak u takovychto kompaktiku asi predblesky nejsou (ono tam asi pro foceni s
bleskem ani nebude zadne valne mereni expozice, klidne verim ze ten blesk
bude porad smazit naplno), v tom pripade muzu doporucit tohle zapojeni
http://www.radio-foto.net/foto/Synchro4.gif, osobne vyzkouseno. Akorat asi
budete mit problem ze vam ten interni blesk bude ovlivnovat scenu, pokud to
tedy nezamyslite jako "posileni" zablesku treba pro nejake vetsi prostory,
na ktere ten interni blesk nestaci. V opacnem pripade by to svetlo blesku
chtelo nejak odstinit, treba pred nej nalepit sikovne ohnuty post-it s
nalepenym kousek alobalu, ktery vychyli svetlo nekam do stropu.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Aleš Filip
Sent: Thursday, July 12, 2007 12:40 PM
To: HW-news
Subject: Re[4]: Synchronizátor blesku

Dobrý den,

Mě by to také vůbec nenapadlo, že by to mohlo fungovat. Ale našel jsem na
internetu, že takový přídavný blesk ke kompaktům prodávají (3500Kč, směrné
číslo 18), takže to asi fungovat bude. Mám Canon A570IS, a ten bliká bleskem
také jenom jednou. Žádné předblesky. Proto jsem to chtěl vyzkoušet se starým
bleskem, který se mi tady válí.