Re: [OT] SQL server vhodny pro praci s CompactFlash?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Leden 23 10:55:14 CET 2007

To snad ani ne, ale take kvuli zivotnosti  a castecne i spotrebe.
Potrebuji, aby navrzene reseni melo potencial vydrzet desitky let a nechci microdrivce podcenovat, ale nepripada mi, ze je schopen se tocit 20-30let. V neposledni rade, cely ten x86 komp. pocitac se vejde do 2.5W a microdrive neni zrovna low power. Teda ve s rovnani s CF.

A proč místo CF nepoužít rovnou microdrive? Kvůli ceně?

P.K.