Pomoc s vyberem osciloscopu

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Leden 23 10:13:54 CET 2007

nejake osciloskopy sme nedavno nakupovali :-) neviem ale ci sa zmestite do tej cenovej hranice. Pokial chcete novy tak by som skor povedal ze sumu treba zdvojnasobit.
Pokial s tym chcete sledovat digitalne priebehy tak dobre osciloskopy maju analyzatory digitalnej komunikacie, takze viete napriklad nastavit trigger na vyskyt urciteho bajtu alebo slova na zbernici. Este lepsie osciloskopy maju implementovane normy pre rozne komunikacne kanaly a ukazu vam ci rychlost hran/amplitudy/jitter zodpoveda normam. Analyzatory protokolov sa ale obycajne dokupuju zvlast. Tam treba tu sumu dalej zdvojnasobit :-) Velka pamat je zakladom, ta sa ale tiez dokupuje zvlast.
Dajte vediet ako ste sa rozhodli :-)
b.