Re: OT: Svet se zene do zahuby,Windows Vista jsou jen dalsim krokemna ceste ?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Leden 23 12:12:17 CET 2007

Presne tak, zaplatil jsem za Keil C51, buzerovali me s hw klicem, zaplatili jsme za Autodesk Invertor, buzerovali nas hw klicem, zaplatili jsme za Altium Designer a co myslite ... buzerovali take a mohl bych pokracovat.
Vsechno jedeme crackle a rekl bych ze to je rychlejsi stabilnejsi a lepe se s tim dela, fakt nevim za co jsme uratili vic nez milion.
Koupite si legalni Visty, budou vas co 6 mesicuy buzerovat s aktivaci, upgradujete 3x rocne hw, jiste musite si koupit nove Visty, MS potrebuje penizky.

V oblasti audia/videa, to same, pokud si clovek nahodou koupi CD nejde prehrat tu a tam, DVD nesmite kopirovat, presto musite za prazne DVD zaplatit autorum poplatek (za co?) kdyz se vam vas original poskodi, nikdo vam ho za cenu media nevymeni.
Nedvno jsem videl nejaky film v kterem nejaky mladik nepracoval, nemusel , jeho otec v padesatych letech napsal nejakou odrhovacku a cela rodina jiz 50 let zila z te jedine pisne, je to normalni ? Je neco chnileho ve svete zapadnim.

O pokutach a aroganci statni spravy se snad ani nebudu sirit. Kdyz jsem videl tu souhru fizla a predstavitele pravicove strany (ministra) s jakou podkopavali zakladni listinu prav a svobod tak se mi otvirala kudla v kapse. Vubec arogance moci nezna mezi, viz zkraceni platnosti dalnicnich znamek v prubehu jejich platnosti to je normalni ustavni zlocin a retroaktivita prava v ucebnicovem provedeni, presto si to statni sprava troufne prosadit do zakona a jeste se tvari jako, ze se nic nedele.

To tu nevznikne strana svobodnych, která by hájila prava obcana a zakladni logiku prava tak jak byla ustanovena jiz magnou chartou?

Omlouvam se za OT, kdyz ani neni patek, ale nektere OT jsou docela zavazna.

Inu, takovy uz je trend moderni doby, obtezovat legalni vlastniky zatimco piratu se to netkne. Osobne to resim tak, ze si software koupim a pak si k nemu sezenu crack.

Ales Prochaska