Reprobedna - was: OT: vykružovač děr

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Leden 5 11:03:15 CET 2007

To je ta subbasovka? Jak hraje? To musela být ale pěkně tuhá dřevotříska,
nechvěje se?

Jestli máte ještě někde ty výpočty, dejte je prosím někam na web, mě odešly
s mrtvým diskem. Případně tam hoďte i konkrétní provedení.

----- Original Message -----
From: "Michal Grunt" <michal.grunt@volny.cz>

Poptal bych se ve firmach kde delaji nabytek. Ja jsem si u jedne takove
nechal narezat polaminovanou drevotrisku vcetne otvoru a zahloubeni aby
repro 'zapadlo' a perfekt. Rozmery naprosto presne na mm. Tak jsem to
jenom zkolikoval, zevnitr spoje vymaznul silikonem aby to tesnilo a
repro bylo hotovo. Pred Vanocemi jsem bednu pouzival i misto zidle abych
dosahl umit okna u stropu :)