Re: OT: vykružovač děr

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Leden 5 19:06:29 CET 2007

Kupodivu vrtackou :) Tim ze desky byly opravdu presne uriznuty, nebyl
problem s namerenim s tim, ze vrchni desku jsem samozrejme neprovrtal
skrz, ale cca 1.5cm ze 2cm. Zakapnul jsem to lepidlem na drevo (vcetne
hran) a drzi to jako cert (na 15L bedne cca 120 koliku). Ale dneska
bych to delal jinak (ani ne kuli tomu ze je samozrejme videt
sestaveni, spis kuli jednoduchosti, preci jenom merit a vrtat presne
je neco jineho nez si vrtnout kam je libo a +-par mm neni na skodu).
Proste bych vzal sverky sesadil bednu dohromady (nepolaminovanou
drevotrisku), navrtal skrz zatlouk koliky, pak zakytoval a povrch bych
pak necim upravil (tapeta, barva nebo dyha).