Reprobedna - was: OT: vykru?ova? d?r

Halen halen@seznam.cz
Pátek Leden 5 15:01:41 CET 2007

Můj brácha teď staví 100 litrový subák, pracuje od 30Hz - 200, při
poklesu 3dB. je s vyrovnanou charakteristikou. Navrhoval si to sám, ve
speciálním programu (těch programů ketré na to používal bylo víc). Teď
nevím přesně jaký to je druh subáku, kolikátý bandpass nebo jestli to je
jednodušší konstrukce, ale v každém případě ven z bedny jde pouze
basreflexový nátrubek. Jestli někdo budete chtít, tak jej mohu požádat,
aby rozměry dal do konference. Staví to z MDF desek, jsou lepší jak
dřevotříska.

Honza J.