jak se to dela?

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Neděle Únor 11 02:40:36 CET 2007

Napada me analogova frame pamet, pripadne AD-pamet-DA a prevzorkovani do
vice prevodniku, pro digitalni panely je zalezitost jednoducha, proste vice
grafickych karet s vice vystupy...

Tomas

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Bohumil Fulin
Sent: Saturday, February 10, 2007 10:16 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: jak se to dela?

jedna z veci na kterou jsem nedokazal nikdy prijit sam, je kdysi se jako
veliky hit pouzivalo na velkoplosne zobrazovani jednoho obrazu nekolik
televiznich obrazovek. jak se to delalo tehdy analogove a jak se to da delat
dnes v digitalni ere kdyby nebyly velkoplosne obrazovky? ja vim ze asi
stejne ale mam pravdu? Kolega Jara Cimrman neni porad k zastizeni.

Na nic to nepotrebuju, ale jenom mi to vrta v hlave.

dik