jak se to dela?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Únor 11 05:44:41 CET 2007

> Napada me analogova frame pamet, pripadne AD-pamet-DA a prevzorkovani do
> vice prevodniku, pro digitalni panely je zalezitost jednoducha, proste vice
> grafickych karet s vice vystupy...

Zdravím,

Slyšel jsem, že první tyto systémy byly tvořeny monitorem s dlouhým dosvitem,
snímaným např. devíti či šestnácti speciálními kamerami tak, že každá snímala
patřičnou část obrazovky toho monitoru... To vše zavřené do temné krabice.
  Dnes samozřejmě digitálně není problém - frame buffer, zapisovaný původním
signálem a vyčítaný po částech pro jednotlivé obrazovky...

      S pozdravem Pavel Troller