jak se to dela?

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Neděle Únor 11 02:36:05 CET 2007

No vzhledem k tomu, ze velkoplosne obrazovky z ledek, maji i pri rozmeru
treba 6x4 metru
daleko mensi rozliseni nez je PAL, tak to problem neni. Ale me by taky
zajimalo jak se to
delalo, driv jestli tam byli nejake analogove rozsekavace signalu a zpatky
generovali pal
jen z uricte casti? Takze nemuzu soudit, ale stejne to urcite nebude,
minimalne tech procesoru
a hradlovych poli tam bude v dnesni dobe tuna a oni urcite kdysi to udelali
s par zasilovacema
a tranzistorama analogove, jo jo digitalni vek ;-)

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Bohumil Fulin" <bohumilfulin@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, February 10, 2007 10:15 PM
Subject: jak se to dela?

jedna z veci na kterou jsem nedokazal nikdy prijit sam, je kdysi se jako
veliky hit pouzivalo na velkoplosne zobrazovani jednoho obrazu nekolik
televiznich obrazovek. jak se to delalo tehdy analogove a jak se to da delat
dnes v digitalni ere kdyby nebyly velkoplosne obrazovky? ja vim ze asi
stejne ale mam pravdu? Kolega Jara Cimrman neni porad k zastizeni.

Na nic to nepotrebuju, ale jenom mi to vrta v hlave.

dik