Routermanie (Re: Přehrávání několika hlášek z uC)

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Srpen 18 11:48:37 CEST 2007

Nejen ze mam, ja jeden ze svych zkusenosti vlastne napsal, nebo spis
shrnul co jsem behem studia cizich navodu a realizace zjistil a napsal
to v cestine jako prispevek do konference o robotice ;). Slo to tady uz
dvakrate. Takze opakuji. Najdete si me prispevky zde do konfery z
posledni doby a mate tam vsechno co musite vedet, nebo linky na to a
dokonce i linky na fotky meho upraveneho kusu.

Tento link:

http://pandora.idnes.cz/part/2007/7/21470

sel vcera a to dokonce do tohoto vlakna, ktere je ted prejmenovano.
Stejne staci jit v te konfere na pandore (odkud je ten link) po vlaknu a
najdete tam vsechno.

Omlouvam se, ze to pisi jeste jednou.

Pokud jste to myslel tak, ze jestli mam navod k dalsim "krabickam", tak
pokud chcete krabicku jinou, zkuste take projevit trochu sve aktivity a
necekat, ze Vam vsechno nekdo da hotove ;). Uznavam, ze nekdy je
nadlidska prace neco i jen vyGooglovat, ale nekdy ani to nepomuze a
clovek musi zacit badat a myslet. Pak uz jde o rozhodnuti, jestli se do
toho chce pustit a nebo mu to za to nestoji (jestli mu to k necemu je a
nebo ho to bavi, ci jake k tomu ma pohnutky).

Konkretne u mne je to tak, ze se mi to hodi a take mne to dost bavi,
takze je to neco mezi, ze se pobavim a nemusim cas nad tim ztraveny
povazovat za uplne promrhany  ;).

--
Jiri Bezstarosti