Routermanie (Re: Přehrávání několika hlášek z uC)

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Sobota Srpen 18 11:55:57 CEST 2007

On Sat, Aug 18, 2007 at 11:48:37AM +0200, Jiri Bezstarosti wrote:
> Nejen ze mam, ja jeden ze svych zkusenosti vlastne napsal, nebo spis
> shrnul co jsem behem studia cizich navodu a realizace zjistil a napsal
> to v cestine jako prispevek do konference o robotice ;). Slo to tady uz
> dvakrate. Takze opakuji. Najdete si me prispevky zde do konfery z

Jj, v prubehu cteni vlakna jsem se k tomu dostal... ;)

> Pokud jste to myslel tak, ze jestli mam navod k dalsim "krabickam", tak
> pokud chcete krabicku jinou, zkuste take projevit trochu sve aktivity a
> necekat, ze Vam vsechno nekdo da hotove ;). Uznavam, ze nekdy je

To ani necekam, na nekolika strankach jsem uz byl, ale zatim
me vzdy odradila ta nejistota, ze prisroj, ktery koupim
bude skutecne mozne preflashnout nejakou vlastni verzi
firmware.

(Ale mozna jsou to blby zkusenosti s koupi
spotrebni elektroniky. Treba nedavno jsem u alzasoftu
kupovat USB <-> IrDA dongli, jedinou, kterou nabizeli,
v popisu meli i typ chipu, ktery ta dongle ma mit,
ponevadz jsem to potreboval pro linux, overil jsem si,
zda-li je tento chip podporovan a kdyz jsem veci koupil,
tak nechodila: ejhle, byl tam jiny chip a navic zrejme
nejak prasacky nastaveny...)

P.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP:    butrus@ekiga.net (725514@ekiga.net)