Routermanie (Re: Přehrávání několika hlášek z uC)

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Sobota Srpen 18 10:38:09 CEST 2007

On Fri, Aug 17, 2007 at 10:04:33AM +0200, Jiri Bezstarosti wrote:
> Nejlevnejsi varianta takoveho routeru stoji fakt par kacek.
> http://www.dxt.cz/?Mode=StiList&fulltext=BR-6104
> i kdyz samozrejme ten drazsi (865Kc s DPH, tedy verze KP), je
> pouzitelnejsi i kdyz pro tuhle aplikaci by ten lacinejsi stacil taky
> (572Kc s DPH). Za tuhle cenu totiz dost tezko neco slusnejsiho postavite
> i kdyz nebudete pocitat svuj cas (protoze je to treba hobby).

Hmm.. a mate nekde navod, jak do techto konkretnich krabicek
nahrat linux?

(Uvazuji, ze bych si neco podobneho premyslel, i kdyz jsem spis
myslel na nejakou variantu ASUS 500g*, ale zatim me vzdy odradil
fakt, ze vyrobce bez upozorneni muze vymenit streva a nechat
pritom stejny nazev produktu, takze je to vsechno docela loterie...)

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP:    butrus@ekiga.net (725514@ekiga.net)