Přehrávání několika hlášek z uC

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Srpen 17 12:19:43 CEST 2007

Uz to slo drive zde v konfere ohledne pocitani dat na siti, takze to lze
dohledat, vcetne fotek, na ktere jsem posilal link sem do konfery asi
tak pred tydnem. Kdyz si date ve zpravach z konfery vyhledat vsechno ode
mne, pulka veci z posledni doby bude o tomhle ;).

Jeste napisu znovu ten nejdulezitejsi link:

http://pandora.idnes.cz/part/2007/7/21470

Staci pak nasledovat vlakno a najde se tam i cely navod jak to
zprovoznit, ktery jsem narychlo napsal jako zpravu do te konfery.

--

Jiri Bezstarosti