Přehrávání několika hlášek z uC

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Srpen 16 15:47:55 CEST 2007

A nebo jedno nekonvencni reseni, protoze mam ted tu "routeromanii",
preflashnete Linux v routeru za litr, pripojte DACku a muzete to napsat
v Cecku - vlastne zadny rozdil od psani pro PC s Linuxem ;).

Vypada to jako legrace, ale pokud Vam velikost zhruba 180x90x30mm (tolik
ma muj kousek) nevadi, muze to byt jedno z nejrychlejsich reseni a
znalost programovani MCU jako takovou nepotrebujete - staci Vam to Ccko.
Data k prehravani pak do toho muzete naladovat po siti (a to bez toho,
ze byste to psal, proste tam pres FTP nebo Win sit soupnete soubor), ale
samozrejme to pak muze bezet i bez one site.

--
Jiri Bezstarosti