Přehrávání několika hlášek z uC

Miroslav Kolínský miroslav.kolinsky@papouch.com
Čtvrtek Srpen 16 17:05:29 CEST 2007

Jiri Bezstarosti napsal(a):
> A nebo jedno nekonvencni reseni, protoze mam ted tu "routeromanii",
> preflashnete Linux v routeru za litr, pripojte DACku a muzete to napsat
> v Cecku - vlastne zadny rozdil od psani pro PC s Linuxem ;).
>
> Vypada to jako legrace, ale pokud Vam velikost zhruba 180x90x30mm (tolik
> ma muj kousek) nevadi, muze to byt jedno z nejrychlejsich reseni a
> znalost programovani MCU jako takovou nepotrebujete - staci Vam to Ccko.
> Data k prehravani pak do toho muzete naladovat po siti (a to bez toho,
> ze byste to psal, proste tam pres FTP nebo Win sit soupnete soubor), ale
> [...]
To zní hezky, linux mám rád, ale má to dva háčky. Chci aby to bylo
opakovatelné a levné. Zařízení má být napodobenina časované bomby ze hry
counter-strike. Použít to chci při hraní airsoftu a konstrukci chci po
odladění uveřejnit.Nejlépe pokud to bude celé sestavené z součástek z
GMe nebo GESu. Šlo by to i bez hlášení do vysílaček, ale druhý tým se
musí dozvědět že teroristi už nastražili bombu.

--
S pozdravem,
Miroslav Kolínský