Přehrávání několika hlášek z uC

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Srpen 16 15:37:26 CEST 2007

Rekl bych, ze to musite vzit ze sveho pohledu. Dat si dohromady vsechna
pro a proti a to ne jen technicky, ale i z pohledu "co jak snadno
zvladnu" a pak se rozhodnete. Tohle za Vas nikdo neudela, musite vedet
sam, pri kterem reseni mate sanci na uspech nejvetsi. Pokud pri
jakemkoli, pak co da nejmene prace, vezme nejmene casu a vubec bude
nejlevnejsi celkove pri splneni ocekavani a v pripade zabavy je
nejdulezitejsi, co mne bude nejvice bavit, abych to nedelal tak nejak
pro sebe nasilne a nemusel se nutit to dodelat ;).

--
Jiri Bezstarosti