Poradte nejaky dostupny PIC - hodne i/o ale zadnej kanon

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 9 13:54:18 CEST 2007

Rozlozeni vyvodu Microchip celkem dodrzuje. Verze "J" 3V3 se lisi v jednom vyvodu,
Pekne se da hledat na:
http://www.microchip.com/ParamChartSearch/chart.aspx?branchID=1004&mid=10&lang=en&pageId=74

V pouzdru TQFP80 moc velky vyber neni, tedy pokud hledam procesor bez chyb.

Co se tyce ceny, tak se to pohybuje kole 3 az 6 euro. A to neni moc velky rozdil, vzhledem k velikosti flash 16-128KB.

Dodaci lhuty se pohybuji od nekolika dnu do 3 tydnu.

Michal

  ----- Original Message -----
  From: RV
  To: HW-news
  Sent: Thursday, August 09, 2007 1:33 PM
  Subject: Re: Poradte nejaky dostupny PIC - hodne i/o ale zadnej kanon

  Omlouvam se ale v zapalu boje jsem nenapsal kolik i/o - minimum 60
  nejlepe 66 a vic neb budou moduly po 8 prvcich a dve linky potrebuji na
  UART.
  Pouzdro asi urcite TQFP80 nevim co jineho by jeste prichazelo do uvahy.

  Co se tyka vyberu tak souhlasim, ze je dobre si vybrat par osvedcenych
  typu, ale v tehlech rozmerech jsem se zatim nepohyboval a tak nevim
  proto se ptam.

  Momentalne potrebuji jeden maximalne dva kousky (to mohu samozrejme
  vyresit pres samply) aby bylo cim osadit prototyp. Nicmene prototyp by
  mel uz odpovidat tomu co tam bude ve finale - nemohu pak lovit kde to
  sezenu v cr. Zatim jsem nezkoumal zda M dodrzuje rozlozeni vyvodu jako u
  DIL a mohu na TQFP osadit i jiny procesor podobne sorty.

  Co se tyka kolik do budoucna tak to mi nikdo nerekne dopredu - urcite to
  neni zarizeni vyrabene po tisicich - poctem "moznych" instalaci bych to
  prirovnal k stejne komodite jako jsou tepelna cerpadla. :-)

  Radek Vicek