Poradte nejaky dostupny PIC - hodne i/o ale zadnej kanon

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Srpen 9 14:02:30 CEST 2007

Jo podle toho jsem vybiral ten PIC18F8310

nicmene uz jsem na to dosel taky ze na cenu kaslu - vyberu neco
dostupneho a malo chyboviteho - necham si poslat vzorky a pripadne pak
nakup budu resit uz lokalne

Nicmene M*E*S ten opravdu nemusim - nenapisu, ze kradou protoze dokazat
to nemuzu, ale kdyz mi po dvou mesicich nedosly vzorky od allegra a ja
ty same svaby poptaval tak je bezne skladem pry nemeli, ale nahodou meli
5ks a ze mi je prodaji. Kdyz jsem se na konci hovoru zeptal na vzorky co
jsem objednaval u vyrobce a ze se pripadne doptam u nej pokud nic nevi
tak mi za 2h volali ze jim ty vzorky prave dosly. Navedl jsem kolegu co
mel take neco uz dlouho objednano a prubeh naprosto identickej. :-((

Radek Vicek